Slut på helgen

Eftersom det har varit långhelg så har det inte blivit så mycket bloggande men mycket annat. Den här helgen har jag:

  • Myst med pojkvännen.
  • Sett regnet strila ned för rutorna.
  • Gått på promenad i regnet för att sedan avsluta med varmchoklad på ett mysigt café.
  • Varit till biblioteket.
  • Druckit kaffe.
  • Druckit stora koppar te.
  • Sytt ett par leggings.
  • Börjat på mönster till en skjorta.
  • Sovit.
  • Gjort hemgjord glass. Det skulle bli vaniljglass med kolarippel och hasselnötter men det blev kolaglass med hasselnötter istället.
  • Städat.
  • Tvättat,det är nog första gången sen vi flyttade hit för nästan två år sedan som vi i princip inte har någonting att tvätta.
  • Läst ut Vägen till stjärnorna.
  • Läst ut Drottningen vänder blad.
  • Börjat och slutat läsa Den unga Werthers lidande eftersom jag fick med mig så många bra böcker från biblioteket.
  • Börjat läsa Farbror fred på vårhumör.
  • Börjat läsa Manhattans gullungar.
  • Börjat läsa Rosor och lögner.
  • Insett att jag borde ha börjat läsa Oscar Wilde tidigare.
  • Kollat hockey och sett Sverige vinna mot Kanada.
  • Önskat att solen sken och att det var varmt!
  • Suttit under filten med sockor, mjukisbyxor, tjocktröja och vetevärmare, druckit te och ändå frusit.
  • Insett att det finns en chans att jag får se Alphabeat live om bara några veckor. JIPPIE!
  • Och en massa andra roliga och mysiga saker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0