Slutet på en dag med regn

Alltså idag så har regnet öst ned hela dagen, det har åskat och blixtrat och varit riktigt höstväder trots att det redan är mitten av maj. Det är ju typiskt att det ska bli dåligt väder lagom tills alla ska vara lediga också.
Aja den perfekta avslutningen på en regnig dag ( eller alla dagar för den delen ) är en kopp te så jag tänkte passa på att dela med mig av några av mina favoriter ur teskafferiet.



Grönt te med yoghurt/citron smak, fick det i present engång och jag vill nästan inte dricka av eftersom det är så gott, jag vill ju inte att det ska ta slut.




Grönt te med ingefära/citronsmak ett te som håller förkylningen borta.



Och tillsist ett av de få svarta teerna jag äger. Ett te med apelsin smak och trots att jag inte är speciellt förtjust varken i svart te eller teer med fruktsmak så tycker jag faktiskt att det här är riktigt gott att dricka nångång ibland.


Nu en kopp te, jag tror att det blir ingefära/citron.




Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

söt blogg, vi verkar ha te och böcker och förnamnet gemensamt =)

2010-05-12 @ 22:14:19
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh jag har så många gånger tänkt köpa en bok av henne men aldrig blivit av. Tack för tipset! Får bli nästa inköp =)

2010-05-12 @ 22:43:10
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0