Sommar och moln


Eftersom det idag har varit riktigt varmt ute, tyvärr ganska molningt men åndå så kan man ju inte låta bli att tänka på sommar, sol och bad.
Ramlade över den här bikinin på nelly och blev jätte sugen på att köpa överdeln eftersom jag verkligen gillar färgen och modellen trots att det är  en typ av bikini som jag inte brukar köpa. MEN som Tony Irving skulle ha sagt, jag gillar verkligen inte bikinitrosorna och visst så kan jag ju strunta i att köpa trosorna och bara beställa överdelen men det känns som att det kan bli ganska svårt att hitta en underdel i samma färg och det känns ju lite tråkigt att köpa en jätte fin överdel men inte ha någonting att ha till. Aja jag har ju redan alldeles förmånga bikinisar och baddräkter så det är inte ett problem som jag behöver bry mitt lilla huvud med allt för länge.


Haley Bikini Set SEK 298, Wonderland - NELLY.COM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0