Böcker jag önskar fanns i min bokhylla


Jane Austens samlade verk, jag menar kan det bli bättre än så?


Älska mig och skiv!
Bevväxlingen mellan Anton Tjechov och Olga Knipper som trots att de är gifta spenderar långa perioder åtskilda. En brevväxling om att älska, skriva och leva.

Ända sedan jag som en liten praktikant för många år sedan såg en repetition av Älska mig och skriv så har det varit en bok som jag önskade att jag hade i min bokhylla.





Kunzelmann & Kunzelmann
Tja det är väl pinsamt att jag inte har läst den efter att strålande recensioner den ha fått.



Hundaåringen som klev ut genom fönstret och försvann.
Att läsa beskrivningen av den på Adlibris var allt som behövdes.











Tillslut två böcker av Wodehouse, egentligen så skulle jag vilja ta med alla hans böcker på min önskelista men jag tror att listan skulle bli lite för lång då så jag nöjer mig med två.

Alla böckerna finns på Adlibris om du skulle bli sugen på att utöka din boksamling.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0