Exams equals coffee

Igår efter tentan så pratade jag med min mamma i telefon lite snabbt mest för att säga att jag hade överlevt den. Hon sa åt mig att jag var tvungen att ta en fika på stan, jag antog att tyckte att jag var värd det efter min tenta. Lite senare på kvällen så ringde jag upp henna för att höra hur det var med henne och pappa och det första hon frågade var om jag hade ätit luch ute och vad jag hade ätit.
Och ja jag kunde ju intyga att jag ätit luch på stan.
Kunde dock inte låta bli att tänka att om det ska fortsätta så här så kommer det att gå inflation i mitt tenta fikande, tur att jag inte har någon mer tenta på några veckor.




Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

godmorgon sötis <3

2011-04-18 @ 12:05:20
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0