I´m not broken hearted I´ve just got broken shoes

Kunde inte somna igår kväll och somnade först vid 4, upp vid 8, till skolan, föreläsning med en lärare som inte direkt hade någon aning om vad han pratade om, plugga juridik på lunchen, föreläsning med någon som faktiskt hade full koll på vad han pratade om.

Nu försöker jag plugga innan nästa föreläsning, går inte så himla bra eftersom jag är så trött att jag nog skulle kunna somna precis vart som helst, köper kaffe för att bli piggare, spiller kaffe på min helst nya rea-inköpta klänning så nu kollar jag inte bara i kors för att jag är så himla trött utan jag har även en knepig fläck frampå min klänning, känner att det går bra för mig idag.

Snart äta medhavd matlåda och antagligen få ännu mera fläckar på min finfina klänning och efter det blir det föreläsning till 9 ikväll.

Just ja mina nya skor gick sönder imorse.

Aja det hade kunnat vara värre, jurisiken brukar vara skojsig och jag får lyssna på bra musik medan jag väntar. Måste sluta vara så gnällig, känns som jag gnäller hela tiden och jag brukar ändå uppfattas som en positiv person, fast å andra sidan är det kanske det jag har bloggen till, att släppa ut lite tankar och känslor liksom.
Jaja jag är ju trots allt närking.



En bild tagen någonstans i USA, Chicago tror jag får representera dagens kaffedrickande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0