My day today

Saker man gör en dag när man vaknar upp med feber och inte har någon föreläsning att gå på.

Man sover lite mera.

Man äter frukost länge

Dagens frukost, under kiwin gömmer det sig nautell yoghurt, kvarg, müsli och lite kanel.

Inser att det inte finns något bröd hemma så man får för sig att baka scones.
Dessa blev tyvärr lite brända men var lika goda ändå.

Läser en väldans massa bloggar.

Går på promenad i det fina vädret.
Ett problem bara, det var jätte soligt men det jag inte såg från mitt fönster var att det också blåste storm. Tog i alla fall mina nya skor på promenad men den blev inte så lång eftersom jag höll på att blåsa bort.

Lyssnar på en och annan podcast.

Diskar.
Det var mycket smidigare när jag inte hade så mycket porslin eftersom jag då var tvungen att diska hela tiden för att ha något att äta/dricka på/ur.

Steker pannkakor.
Efter allt diskande så blev jag jätte sugen på pannkakor och slog till och gjorde några.

Pannkakor med kvarg, hallonsylt och banan.

Tittar på serier.
Jag har absolut inte sett ett och annat avsnitt av Off the map idag, absolut inte.


Saker man inte gör.

Pluggar!
Imorgon är en annan dag så att säga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0