Saturday

Gårdagen började med att jag vaknade och blev glad av att solen sken, det hann dock gå över tills jag stod och väntade på bussen då det istället hade börjat regna. Tog bussen till skolan och skrev tenta som faktiskt kändes helt ok.
När jag kom ut från tenta så regnade det inte bara utan det var ganska så kallt också, speciellt eftersom jag firade det "fina vädret" med tunna leggings och klänning. Så jag drog hem och bytte om så fort jag kunde för att sedan möta en kompis på stan.
Vi vandrade runt i affärer och sen så blev det långfika vilket i mitt fall var lunch. Jag åt världens godaste kalkonbagel och drack färskpressad apelsinjuice. Sen så promenerade jag hem, lyssnade på bra musik, var jätte mätt och tänkte att idag är en riktigt bra dag. Kom hem och startade datorn och det första jag ser är att mitt tentaresultat för min hemtenta har kommit in. Detta var en tenta som jag verkligen tyckte gick jätte dåligt, att den var helt hemskt skriven och jag var helt säker på att jag inte skulle bli godkänd men hoppades ändå att jag skulle bli det. Övervägde att inte kolla mitt resultat eftersom jag haft en så bra dag hittills och jag ville verkligen inte förstöra den men jag kunde inte låta bli att titta i alla fall, och jag hade fått ett VG!, jag blev så glad att jag hoppade/ dansade runt och tjoade hur länge som helst.

Efter det så åt jag hemgjord daimglass och tittade lite på film innan jag somnade.

Man kan lungt säga att lördagen var en helt underbar dag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0