Sunday

Dagen började med långfrukost framför datorn.



Sen så blev det promenix på stan, hittade äntligen ett par hela skor i rätt färg och rätt storlek så de fick följa med hem. Njöt av det fina vädret och handlade födelsedagspresent åt en kompis. På hemvägen så gick jag en omväg bara för att få promenera i det fina vädret, tog vägen genom parken och satte mig där en stund, jobbade lite på solbrännan och skrev lite. När jag suttit där en bra stund så insåg jag att jag var väldans kissnödig så jag bestämde mig för att gå hem. Då gick solen i moln så jag tänkte att det nog faktiskt var dags att gå hem. Väl hemma så åt jag lite resten till lunch/ middag medan jag läste lite bloggar.
Kollade till på klockan och såg att hon var kvart i fyra och blev plötsligt lite nervös.
Det var nämligen så att från och med klockan fyra så kunde vi ringa till våran lärare och få reda på resultatet från gårdagens tenta. Inte nog med att jag inte gillar att prata i telefon, vem blir inte nervös av tentaresultat?
Spenderade ytterligare en timme framför datorn medan jag då och då ringde till min lärare men det var upptaget. Så äntligen på tredje försöket så fick jag tag på honom och reda på mitt tentaresultat, och jag fick ett VG till! Även detta firades med tjoanden och lite dans.
Efter detta var jag så glad att jag städade min lägenhet, bokade tvättid och bakade en kladdkaka.


Att få två VGn på två dagar kändes verkligen så himla härligt och jag känner mig verkligen i fas med mina studier just nu och mitt studiesjälvförtroende är på topp.

Nu blir det en stor kopp te.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0