Tuesday

Min tisdag

  • Vaknar och gör mig redo för att gå till biblan.
  • Inser att det ösregnar ute.
  • Bestämmer mig för att stanna hemma och plugga istället.
  • Tänker att det är stökigt här hemma.
  • Städar lite.
  • Funderar på om det skulle se bättre ut om jag ställde sängen mot andra väggen.
  • Möblerar om.
  • Städar lite mera.
  • Flyttar runt på lite andra saker.
  • Börjar städa mina garderober.
  • Äter lite lunch.
  • Läser bloggar.
  • Dansar runt lite hemma.
  • Provar skor.
  • Börjar rensa bland mina kläder.
  • Inser att om jag rensar mer bland mina kläder så har jag nästan inget kvar.
  • Lägger tillbaks nästan allt jag rensat ut.
  • Äter glass.
  • Tittar på skor på internet.
  • Sköljer frukt.
  • Rensar kylskåp.
  • Drömmer om NZ.
  • Tittar lite på tv.
  • Skypar med en kompis.
  • Tänker att jag borde plugga.
  • Funderar på hur länge det ska regna.
  • Tänker att jag borde gå och handla men har ingen lust.
  • Pratar lite i telefon.
  • Får för mig att det är onsdag istället för tisdag.
  • Åååå NEJ!
  • Pjuh,vilken tur det är fortfarande tisdag.
  • Läser lite mera bloggar.
  • Sätter mig äntligen och pluggar.
  • Jisses vad trist det här är.
  • Skriver blogg inlägg.
Näe men det här går ju strålande.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0