victoria's secret

När jag var i USA förra året så gjorde jag mitt första besök i en victoria's secrets butik, kan bara säga att det nog är så nära himmlen på jorden man kan komma. Underbart snygga kläder och världens trevligaste personal.
Köpte en bikini där och den är nog den bästa och finaste bikini jag någonsin har haft. Den sitter hur bra som helst och jag bara älskar färgen och mönstret. Ångrar dock att jag inte köpte en av deras body sprays som jag tyckte så mycket om men ändå lyckades jag intala mig själv om att jag inte behövde den. Varje gång jag är på en flygplats så går jag alltid till parfym avdelningen för att se om de har just den men den finns aldrig, får helt enkelt köpa den nästa gång jag åker dit.
Vad jag ville säga är helt enkelt att deras grejer är underbara och här har man chans att vinna några av deras produkter och ett snyggt smycket. Gå in och tävla du med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0