Confused

Som jag nämde tidigare så har jag precis flyttat in i en ny lägenhet. Jag har alltså åkt åtskilliga vändor till IKEA, skruvat ihop soffor och bokhyllor och jag vet inte allt, packat upp och packat ned och trots att jag knappt har några saker än i lägenheten så vet jag knappt vart något är utan måste öppna varenda garderob när jag letar efter något men jag ska nog få ordning snart.
Men det absolut värsta är att jag har hur mycket kartong, papp och annat emballage som ska slängas men jag hittar inte soprummet. Hur dum får man vara, jag har hittat tvättstugan och allt annat man kan behöva hitta till i huset men jag hittar inte soprummet. När jag hämtade nycklarna till lägenheten så förklarade de för mig vart soprummet var men det är baske mig inget soprum där det ska vara och jag har sprungit runt i den läskiga källaren flera gånger och letat efter soprummet men det existerar inte. Så vad gör jag? jag kan ju inte direkt knacka på hos någon granne och bara hej jag har precis flyttat in och jag hittar inte soprummet. Det måste ju finnas någon stans.
Gaaahh hur knäpp får man bli?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0