I´ve made a big mistake

Idag så gjorde jag något som man ju absolut inte kan göra, något som inte är socialt accepterat, jag gick ut utan smink, och nu snackar vi inte gå till mataffären och köpa mjölk utan gå på stan.
Jag vet har man uppnått den höga ålder som jag är i så kan man inte bara paradera runt på stan utan smink, folk kollar konstigt på en.
Varför gjorde jag då detta?
För att jag är övernaturligt snygg?
Nej jag är absolut inte övernaturligt snygg men jag trivs med mig själv. Jag har bara sminkat mig några få gånger de senaste månaderna för att jag har haft så mycket annat för mig, varför skulle jag vilja slösa tid på att sminka mig.
Nått jag har lärt mig är att jag ser inte så pjåkig ut om man är sminkad eller inte spelar ingen som helst roll och det är ju så himla skönt att slippa tvätta bort det på kvällen.
Inte att jag har något emot människor som sminkar sig, tvärtom jag tycker själv att det är roligt att testa nya sätt att sminka mig på men det är så himla skönt att inte känna att man måste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0