It´s a guy outside my window

Kommer hem från en av de bästa föreläsningar jag någonsin varit på, jag vill bli en bra chef, en bra ledare som skapar en dynamisk och attraktiv arbetsplats där de anställda trivs, vara ansvarig för ett företag som fungerar problemfritt, som utveklas och förnyar sig. Men mest av allt vill jag bli en sån bra föredragshållare.

Sladdar in genom dörren är så hungrig att folk tror att jag har en lejonunge i väskan men det är bara min mage som kurrar, in i köket och börjar svänga ihop lite mat, snabbt ska det gå för jag måste hinna göra mina instuderingsfrågor innan kvällens föreläsning, och så när jag står där i köket så hör jag någonting som låter. Går fram till fönstret och tittar och där utanför står det en kille på en byggnadsställning, vad gör man? vinkar,öppnar fönstret och säger hej,bjuder på lunch eftersom man ändå håller på och lagar?

Nej nu ska jag äta färdigt och göra de förbaskade instuderingsfrågorna som jag aldrig hittar något svar till, det måste ju finnas där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0