Life of a really bad blogger

Jag är dålig på att blogga jag erkänner det,skriver ibland för att jag tycker det är roligt, att jag har något jag vill säga eller bara skriva av mig. Nu hade jag i alla fall tänkt att jag skulle komma igång med bloggandet på riktig eftersom det är som en dagbok och det kan vara roligt att ha i framtiden.
Men etersom jag överlag håller på och förändrar mitt liv så tnkte jag också att bloggen skulle bli lite annorlunda.

  • Rubriker på engelsk, så att alla mina kära vänner frånvärlden över förstår lite om vad jag skriver om i alla fall.
  • Mer personligt, mer av mina tankar och vad som händer i mitt liv.
  • Mer egna bilder.
Det är några av förändringarna som jag vill genomföra här i bloggen men jag funderar också på om jag istället kanske skulle starta en helt ny blogg eftersom jag ville ha en lite annan inriktning på bloggen i framtiden men då knns det också som att de få inlägg jag har skrivit var alldeles i onödan och vissa av dem vill jag inte ska försvinna. Visserligen så kan jag ju kopiera över de inlägg jag vill ha kvar och behålla det jag vill av bloggdesignen men jag vet inte riktigt hur jag ska göra och om jag gör en helt ny blogg vad ska den då heta?
Så om jag har några läsare så får ni gärna komma med tankar och förslag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0