Oh no!

Hemma på fredagskvällen efter en heldag i skolan, projektarbete, mycket prat och föreläsning, nu ska jag slänga mig i soffan och äta choklad.


Nu till det som rubriken syftar på.
Vid uppropet till en av mina kurser så såg jag en kille som jag tyckte verkade ganska schyst, baserat på klädstil så verkade vi ha en del gemensamma intressen och han lät snäll när han stod och pratade med sina kompisar, jag tänkte att det där är nog en grupp människor jag skulle kunna umgås med.
I måndags hade vi föreläsning igen, då tänkte jag att han var ganska söt och märkte att han kollade på mig några gånger under föreläsningen.
Idag så satt jag och mina kompisar ganska långt bak i föreläsningssalen, jag insåg efter en stund att jag satt precis bakom den här killen, jag hade alltså möjlighet att spana lite extra på honom.
Jag inser ganska snabbt att även om han ser bra ut, verkar vara en schyst kille så skulle jag aldrig kunna ens gå på en dejt med honom, han är nämligen lite lik min förra kille.
Efter föreläsningen fick jag reda på att han heter samma sak som mitt x.
Behöver jag säga något mer än det.




Kommentarer
Postat av: Tomasmarlen

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-10-10 @ 08:50:58
URL: http://tomasmarlen.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0