Pyjama pants

Efter att ha legat nerbäddad hela veckan så känner jag mig nu lite bättre, eller snarare jag bestämde att nu får det helt enkelt vara nog. Efter ett långt varmt bad glider jag runt i mina byxor/kjol/playsuit/klänning eller helt enkelt mina pyjamas byxor som jag kalla dem, inhandlade dem i Thailand och de var så himla sköna att jag dagen efter köpte ett par till.
Min tanke var att jag den här veckan skulle vara supereffektiv men inte blev det så inte. Har missat två föreläsningar som jag tror skulle ha varit riktigt intressanta och som jag verkligen önskar att jag hade kunnat gå på.

Aja jag har ju kraftigt förbättrat mina How I Met Your Mother, Big Bang Theory och House kunskaper så varför klaga?

Imorgon så ser jag fram emot

  • En övning som jag tror kommer vara ganska rolig och förhoppningsvis ganska lätt.
  • Att äntligen bära ner all papp i soprummet
  • Handla, min fruktskål innehåller just nu endast en fläckig banan och tre tvivelaktiga clementiner, inte bra.
  • Att det förhoppningsvis slutar regna och blåsa, man kan ju alltid hoppas i alla fall.
  • Att det blir en riktigt härlig helg då jag släpar mig till biblan både lördag och söndag och ser till och pluggar ordentligt.


Nu ska jag se om jag kan hitta någonting i köksskåpen som jag kan äta till middag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0