The most boring girl in the world

Ända sedan jag kom hem från Indien med världens värsta matförgiftning så har jag haft jättedåligt immunförsvar, trots att jag verkligen försöker ta hand om mig själv, äta hyfsat nyttigt, dricka mycket grönt te och klä på mig ordentligt så blir jag jättelätt förkyld och känner mig hängig.

I torsdagskväll så kunde jag verkligen inte somna men skulle ändå upp ganska tidigt och iväg till skolan, efter sista föreläsningen så gick jag in på ett köpcenter som ligger ganska nära där jag bor, behöver nämligen en ny väska, hittade dock ingen. Passade på att handla lite mat och gick sedan hem. Var hemma vid fem ungefär och var då helt död, slängde ihop lite mat och landade sedan i soffan och läste bloggar och kollade på tv samtidigt som jag käkade choklad. Var verkligen helt slut så jag bestämde mig för att gå och lägga mig ganska tidigt, när jag har borstat tänderna och krupit ner i sängen så plingar min telefon till.
Det är en kompis som undrar om jag ska med ut, ingen tant varning på mig allts, jag har redan gått och lagt mig när andra börjar förfesta, det är illa.
Hittar jag på något spännande idag då?
Näpp, jag städar, svarar på mail, pluggar, planerar födelsedagspresenter och fixar inför nästa helg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0