Things you can do instead of studying

Jag borde egentligen plugga just nu och göra massa andra viktiga saker men jag har inte en enda föreläsning idag och har redan börjat på den ena uppgiften jag ska göra idag så jag har varit lite duktig i alla fall.
Men nu så unnar jag faktiskt mig själv en liten paus, känner mig inte helt hundra, lite huvudvärk, snuvig och hostig så jag kurar ned mig i min soffa/säng och kollar på min nya favorit serie, Sherlock. Den började sändas på svt i söndags och då bänkade jag mig framför datorn och kollade på det första avsnittet och jag älskade det så nu blir det avsnitt nummer två.
Är det bara jag eller är han som spelar Sherlock riktigt snygg? det är något med den intensiva blicken, intelligensen och klädstilen. Det kan även vara min fäbless för brittiska killar som talar, av någon anledning så får nästan alltid brittiska killar mig på fall.

Näe nu blir det Sherlock!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0