Moment 22

Efter en påsk med föräldrarna så kom världens finaste vän hit och stannade en hel vecka! :) sen så stack jag till Amsterdam för en reunion med några av de underbara människorna jag träffade när jag var ute och reste men nu så har jag landat in hemma igen och befinner mig återigen i bloggofären.

Dock så har jag ett litet problem, efter att min kropp i flera veckor försökt ignorera all pollen som virvlar omkring så har den nu gett upp och insett att den faktiskt är allergisk. Jag ligger alltså inne och mår sådär härligt som jag alltid mår på våren. Mitt problem är det faktum att jag bor i en väldigt liten lägenhet och solen ligger på nästan hela dagen så även om jag har gardinerna fördragna så blir det väldigt varmt här inne, jag måste alltså ha fönstret öppet för att inte smälta bort men öppet fönster gör ju inte direkt att min allergi blir bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0