De säljer sin oskuld

I ett nytt Australiensiskt tv-program så ska ungdomars oskuld auktioneras ut.

Min första tanke är, är det här på riktigt, är det någon som tror att det är första april idag?
Sen tänker jag finns det verkligen folk som gör det här, som för pengar säljer sin oskul för pengar i tv. Är inte tanken att ens första gång ska vara med någon man tycker om och inte med någon sliskig typ som har betalat pengar för det. Tror de verkligen att de efter det kommer att kunna se sig själva i spegeln och fortfarande respektera sig själv eller för den delen att någon annan kommer att kunna respektera dem. De kommer för alltid att minnas det här, de kommer att vara tvugna att leva med det hela livet.

Och vilken idiot kommer på idéen till ett sånt här program?
Och vilka idioter kommer att titta på det?






Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är därför man låter bli att skaffa tv och läser böcker i stället :)

2010-05-12 @ 18:02:59
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: annasbokhylla

Jo jag kan ju inte påstå att jag hade tänkt titta på programmet.

2010-05-12 @ 19:41:26
URL: http://annasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0